pondelok, mája 12, 2008

No Games, Just Sport


Temna miestnost. Modra obrazovka projektora. Zena beziaca po ulici. V usich sluchadla, posobivy text, posobive obrazky a na zaver slogan "No Games, Just Sport | NIKE". Tolko posobiva scena z filmu What Women Want. K tejto myslienke pripojme Apple s ich revolucnym iPodom. Ok, kritici zostanu v uzadi. Trochu techniky a mame NIKE+. Skvela vecicka. Jednoducha, ale velmi prijemna. S peknym webom, ktory umoznuje sledovat statistiky a sutazit s inymi ludmi zo sveta. Je to fakt super. Viac infa na side-bare ;).


Kings on Ice


ANO ANO ANO ANOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Videl som, zazil som a som nadsenyyyyyyyyyyyyy. Pluscenko je uuuzasny, na zivo dokonca este uzasnejsi. A show? Zacinala s oneskorenim, ale to sa dalo tak trochu cakat. Zazneli prve tony uvodnej skladby. Po chrbte mi prebehol mraz, a ruky zacali vyklepavat neuveritelne znamy rytmus. Yanni. Na plochu vykorculovalo 10 akterov. Blondava stica v nedohladne. Elektrizujuce. Uvodna choreografia bola fajn. Na konci sa z hluciku ucinkujucich predsa len blondava stica vynorila. Jevgenij, anoooooooooo!. Euforicky potlesk. Show prebiehala nadalej vo velmi dynamickej atmosfere. Ucinkujuci boli uzasny, jeden lepsi ako druhy. Druhe najvecsie ovacie po Plushovy zozal Sabovcik. No, je to starec, ale jazdi mu to lepsie ako kde jakemu mladikovy. Plush bol uzasny. Tesil som sa, ze predvedie svoje vystupenie "Sex Bomb", ale nakoniec ako finale predviedol nieco nove. Bolo to uzasne, ale "Sex Bomb" je "Sex Bomb". Na zaver, lucenie ucinkujucich. Uvodne tony piesne su mi nejake povedome. Ano,ano. Yanni, The Storm. Wooow. Samvel Yervinyan v originaly je uzasny. Je velmi, velmi tazke ho prekonat. Ale to co dokazal Edvin "Stradivarius" Marton na svojich original "Stradivarkach" bolo orgazmicke! Klobuk dolu, mraz na chrbte, vlhke oci, standing ovation trvajuca nekonecnu dobu. Takto vyzera show! Pokial ste nevideli, robte vsetko pre to aby ste videli. Trailer pre inspiraciu.





Ja: 10/10

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Prožíváš tolik krásy a plníš si všechny svoje sny a přání.
Přeji ti to, ale i já toužím po kráse, ale je pro mne jaksi nedostupná.