utorok, mája 20, 2008

42 is a nice number that you can take home and introduce to your family.


Dnesny vecer bol vcelku zaujimavy. Povodne som o nom nechcem velmi pisat, ale vyrok, ktory vyslovit D. Adams ma defitnivne presvedcil, ze nieco o tom napisem.

Cely tento vecer bol popretkavany mnozstvom vyrokov slavnych osobnosti. Popri tom som viedol zaujimavu filozoficku debatu s Al a paralelne s tym som este stebotal s priatelkou


Aj NIE je spravna odpoved


V sukromnom a aj v profesionalnom zivote sa riadim (okrem ineho) jednou zasadou. Ta zasada je jednoducha. Aj NIE je spravna odpoved. Pocas rozneho dohadovania sa s ludmi som prisiel na to, ze je velmi zlozite pre ludi povedat nie. Je to casto tak tazke, ze to nedokazu a radsej mlcia, vykrucaju sa ci nakoniec povedia ano. Ked som este viedol team v ETN tak som vzdy pri pohovoroch a v podobnych situaciach kladol svojim oveckam na zretel, ze kludne mozu povedat nie. Ja to prijmem a zachovam sa podla toho. Ak to bude schodne, ich nie bude skutocne znamenat nie. Ak nie, tak sa budu musiet zmierit s osudom. Mat moznost povedat nie je podla mna velmi dolezite, ale este dolezitejsie je sa naucit nie hovorit. Netreba sa bat, ze tym niekoho urazime, ci sa ho dotkneme. Ono, ano dotkneme sa ho, mozno sa aj urazi, ale ak povieme ano, a to ano nedodrzime budeme v este vetsich problemoch. Takze nie, je tiez dobra odpoved.

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

NE někdy velmi bolí.