nedeľa, októbra 19, 2008

You can afford me


... a vybuchol som do velikanskeho smiechu. Ano aj takto vyzeraju nase rozhovory. Casto az chladne pragmaticke, ale aj tieto maju svoje caro. Kazdy definuje nasu vzajomnu polohu, ale vedie to do nikam. Nevadi, aspon je to vtipne


Prestahovany!


Najdolezitejsia udalost posldneho tyzdna. Som prestahovany! Do vlastneho. Hura hura hura. Len to ma malu chybku. Este stale byvam medzi krabicami, ale to vyriesim dalsi vikend. Ale som prestahovany. Nova adresa sa poskytuje na poziadanie, ale vsetci ktory ste so mnou v kontakte, plus minus, viete kde to je. Dalsou velkou udalostou je, ze som prezil seminar Franca Noela. Zucasnil som sa 3 treningov a bolo to, ..., vycerpavajuce, som rozbity ako ciganske hracky, ale je mi skvele, tak cistu hlavu som uz davno nemal. Dalsi seminar je o mesiac.

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Mně adresu určitě neposkytneš, i kdybych poslala kolkovanou žádost.J.