nedeľa, júna 22, 2008

Vodka Pur Sang


Absolut midnight, alebo ako som znova zacal citam Maxima. Nazory na jeho dielo su rozne, ale to je mi fakt fuk. Aktualne prechadzam velmi zvlastnym obdobim. Sprevadzane tupou bolestou, prazdnotou, Polnocnym dennikom... Dnes rano, ked som sa druhy krat zobudil ako dosledok priserneho sna, kde jediny zlomovy moment boli dve ruky ktore sa spojili... Som otupene siahol po Polnocnom denniku. Po 20tich stranach si nalial posledne kvapky vodky do pohara ktory som ukradol na nejakej zbesilej chlastacke este za studentskych cias. Vodka a pohar k sebe ladia, doladil som trochou ladu. Zbeznym pohladom som usudil, ze vodka pur sang nie je zla, ale pre istotu som si otvoril juice co som mal pripraveny na ranajky pre pripad, ze by ista slecna nasla odvahu a prenocovala u ma. Nenasla. Ale vodka je fajn. A dokonale sa hodi k denniku. S podmazom Frequence 3 je to az gycove.



- Ja si te vsimla uz na plazi. Hral si si s tema madarskyma detma.

- To boli slovenske deti. Ale niektore boli zo Samorina.

Maxim E. Matkin.

Tuto pointu dokaze ocenit asi len slovak.

3 komentáre:

jboss povedal(a)...

sotva ses rozesel a uz u tebe malem prespavaji slecny. chlape, chlape...

Anonymný povedal(a)...

Chtěla jsem tu napsat něco krásného, ale nesmírně jsem se lekla předcházejícího komentáře.Škoda, že ten pán byl rychlejší.

moonko povedal(a)...

Honzo, ja som sa nerozisiel, ja som bol rozideny ;). Pozri, to ze ma opustila jedna zena neznamena ze na svete nie su dalsie, kvoli ktorym sa oplati si komplikovat zivot :-). A tato, medzi ne rozhodne patri :)