piatok, decembra 21, 2007

Ex netera


Tak a je to tu. Dnes som sa stal cestnym clenom skupiny Ex netera obsahujuci ludi, ktori posobili v spolocnosti Et netera a.s. Tymto som sa pridal k takym velikanom ako Riki Fczbkk Fridrich ci Martin Cohen Balazik a mnohy dalsi. Boli to zaujimave dva roky, ktore som tam prezil. Spoznam som zaujimavych ludi. Dostal sa na poziciu team leader a vybudoval team ktory mal zmysel a fungoval vynikajuco. Bola to skvela partia ludi a hlavne vdaka mojmu teamu som v etn zazil to najkrajsie co sa mi v pozicii zamestnaca kde kedy podarilo.

Dovodov preco som odisiel je mnoho, ale ten hlavny je to ze som dostal ponuku, ktora sa nedala odmietnut. Bola unikatna v celosvetovom meradle a pripustam ze tato excluzivita ma definitivne presvedcila na zmenu. Nebojte sa, budem vas priebezne informovat ako to v novom zamestnani vyzera.

Drzte palce :). Dakujem :)

Žiadne komentáre: