štvrtok, januára 01, 2009

PF 2009


Ahoj priatel, dovol mi popriat ti vsetko najlepsie v novom roku, vela uspechov, stastia a dovodov na usmev. To, ako ho prezijes zalezi na tebe, ale s otvorenou myslou a dosiroka otvorenymi ocami a narucou to bude minimalne zaujimavejsie :)

Kazdy rok o tomto case sumarizujem svoj rok minuly. Ak sa na neho pozriem akokolvek najvyznamnejsia udalost, ktora sa mi stala, je trening Aikida. Ked som s nim zacinal, bral som ho ako vynikajuci sposob na zveladenie mojho zchatraleho tela. No ani vo sne by ma nenapadlo, ze mi Aikido zmeni zivot. Povodny ciel sa dari skvele naplnat, a pocas hladania cesty sa Aikido potichucky rozsirilo do vsetkych oblasti mojho zivota. Stretol som par zaujimavych ludi, navstivil par zaujimavych miest, stretol sa s ucitelmi, ktory su mi inspiraciou. To vsetko hodnotim velmi pozitivne. Pomalicky sa meni moj pohlad na svet a na moje poslanie na tejto planete. A pocas vsetkeho tohto sa v mojom zivote udial malicky zazrak. Znova som stretol Cloveka a zamiloval sa. Milujem svoj zivot, so vsetkymi jeho nuancami a neskutocnymi stalo sa.

Drzim ti palce v nasledujucom roku, nech sa ti podari vsetko co chces, nech najdes co hladas, nech usmev zdobi tvoju tvar.