sobota, mája 19, 2007

The Dramedy


Ked som prvy krat stretol so slovom dramedy tak som este netusil, co vsetko sa da pod toto slovne spojenie skryt. Mnohy z vas netusia, ze za posledny mesiac som prezival romaticky vztah. Avsak, tento vztah sa neda nazvat inak ako the dramedy.

Neviem, ako je mozne, ze ja vzdy natrafim na vztahy tohto typu. Pozorny citatel si urcite pameta Terusik story. A toto je presne to iste, ako keby to bolo natocene podla podobneho scenara, ale len s inym obsadenim. Zoznamim sa so slecnou, zo zaciatku vsetko vyzera skvele, zasypava ma komplimentami, krasnymi vetickami. Oooo, povedzme si, ze je to velmi mile, krasne, vlasne to dokaze skvele pohladit moju dusu.

O co vetsie je potom moje prekvapenie, ked dana slecna zmeni retoriku. Neviem ako vy, ale ja zacinam byt alergicky na slovne spojenia: Si uzasny clovek. Si skvely chalan. Davas mi toho tak vela. Ak to ta slecna mysli uprimne, tak preco to kurva vzdy pokazi? Z uzasneho cloveka a chalana za zrazu menim na kamarata.

Na co mi je byt skvelym clovekom a uzasnym chalanom, ked vsetky ktore milujem maju iny? Clovek si potom povie. V com robim chybu ak som vraj taky skvely, uzasny, vynimocny, mozno az dokonaly; a predsa sa kazda rozhodne ist s inym. Alebo proste len tak.

Aktualna dramedy, ktora sa dnes uzavrela bola o to zaujimavejsia. Ta holka, volajme ju Jana, bola cisty posuk. Bud trpi pokrocilym stadiom schyzofrenie, alebo je proste tak psychicky labilna, ze by mala zvazit odbornu pomoc. Ved posudte sami. Jana mala uzasnu schopnost. Rano mi poslal sms s prianim krasneho dna a nejakym tym malym polaskanim duse. Naobed sa so mnou rozisla, pobede uz na to zabudla, a k vecery som maval srdcervuce vylevy lasky a potreby a laskania mojej duse. Uprimne? Nejak som to neriesil, hovoril som si: Ma toho tereaz velmi vela. Ma tazke obdobie. Chudak ona, nevie co skor... Taketo nieco je velmi narocne. A Jana mi to samozrejme nijak neulahcovala. Az v tento utorok mi napisala, ze teda so mmnou definitivne konci.

Poznamenany jej predchadzajucou eskapadov som to nejak nedramatizoval. A dobre som urobil. Slecna sa znova ozvala a mal som vasnivy vecer. Tyzden sa vliekol a slecna mala znova taky dost premenlivu naladu. A hoplaaaa. Dnes mi napisala ze nase priatelstvo konci. A to uz bolo privela. Urobil som jednoduchu vec. Odpisal je sms. Dobre. Ak to chces takto nebudem ti branit v tvojom stasti. Takze, the next game is over; looking for next one.

A preco som to tu pisal. Preto!

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Mám na to jedno vysvetlenie, ktoré je síce na prvý pohlad dosť šovinistické, ale zdá sa, že vačšinou pravdivé. Ženy obvykle nevedia moc čo chcú a čakajú, že im to budeš diktovať, či im inak implantuješ nejaký ten cieľ. Potom už sú na nejakú dobu spokojné. Čím hrubším spôsobom to urobíš tým viac ťa potom obdivujú a tým sa im to zdá lepšie.
Nechcem zobecňovať, sám poznám pár vynimiek a tiež mi nevyhovuje byť s niekým kto mi zobe z ruky, či mení názory podla toho čo jej nejaký prudko inteligentný implantátor zrovna vnúkol za geniálny životný ciel :)

Anonymný povedal(a)...

Je mi líto, žes poznal tak bláznivou holku,holku, která milovala duší i srdcem.Srdce má málem mrtvé a chodí jako bezduchá. Prostě pošuk.

Anonymný povedal(a)...

Všechno přebolí, i ta nevhodně užitá slova, člověk by málem z nich měl depku a velice nízké sebevědomí.
Ještě, že čas je čaroděj - Dobroděj
a dokáže přinést do duše klid a novou lásku.