nedeľa, februára 18, 2007

Simple people


Pred chvilkou som docital prispevok na Interval.cz ktory sa venoval problematike Google a jeho datacentram. Ako by som to. Nemam rad, ak clanok napise americky mumak, ktory netusi kolka bije a siri v nom vseliake, ehmmm... populisticke a katastroficke reci v zmysle ze Google chce byt VAS internet. Z toho jasne videt ze ani netusi co to internet je, nie to este aby si dokazal scitat 2+2 bez toho aby mu z toho nevysiel 1mil a predpoved konca sveta ako ho pozname teraz. no Proste Amici. A pri tom si neuvedomuju, ze vlastne svet ak ho oni poznaju je umelo udrziavana realita a znoska klamstiev a pseudopravd. No, ale o americkej vlade a jej dopadu na zivot americkeho jednotlivca sa vyjadrovat nebudem :). Ale proste ma ten clanok nasral.A hlavne ten "inteligent" co ho pisal. Nie ze keca bludy, ale este aj o mojej oblubenej spolocnosti. Brrr... Sa normalne divim Sergejovy ze do toho siel, zalozit spolocnost v takej krajine.


Vie to Aneta


Od rana pocuvam svoje oblubene internetove radio. A zrazu pocujem nejaky familiarny sound. Zapocuvam sa lepsie.. A ved to je Aneta Langerova (je to skladba z albumu Spousta Andelu). Pozeram na iTunes a tam .. Sita - Happy. Ehmm, kde sa stala chyba. Je to po anglicky, text mi nie je povedomy, teda sa nezhoduje z originalnou associaciou ani myslienkou. Hmm hlas nie je tak celkom ako Anetin. Zvlastne. Otazka ktora ma napada je: "Vie o tom Aneta?" Mozno ano :) Mozno nie, mozno to je licencovane, kto ho vie.

Takto nejako vyzera slava. Mozno, alebo lepsie povedane, takto sa da rozpoznat ci niekto urobil nieco dobre, ale zle. Proste ak to niekto vezme z zarobi na tom prachy tak to je dobre :))))

Žiadne komentáre: